niedziela, 9 grudnia 2012

Mieszkanie oryginalne

W aranżacji wnętrz bardzo ważny jest świetny pomysł. Kiedy go znajdziemy, zrobienie spójnej idei wystroju i jej wykonanie mogą być znacznie prostsze. Ten blog powstał po to, by podsuwać czytelnikom ciekawsze pomysły. Natchnieniem do stworzenia interesującego wystroju pokoju jest wszystko, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po właściwe akcesoria. Czasem jakiś szczegół zadecyduje, by na jego bazie stworzyć pełną koncepcję aranżacji, a wnętrza zyskały na oryginalności.
Na swoim blogu staram się prezentować właśnie takie drobnostki. Elementy, które motywowały mnie przy urządzaniu własnego wnętrza, ale także i takie, które w ogóle mi nie leżą, a jednak mi się podobają. Jestem pewien, że w fotografiach i artykułach przedstawianych na blogu znajdzie się coś, co zainspiruje także Was. Staram się zachowywać urozmaicenie. Nie ukierunkowuję swojego bloga na żaden konkretny trend, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego dyktować. Cały czas poszerzam swoje horyzonty, ogarniam inne style i projekty.
W miarę możliwości próbuję być w zgodzie z nowościami ze świata aranżacji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami znalezionymi gdzieś w internecie czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona odbiorców. Jeśli jakiś mój pomysł da wam impuls, będzie to dla mnie nagroda.